0

Sorry sorry

Vi har varit helt värdelösa på att uppdatera här. Vi tar på oss skämsmössan och lovar att vi ska försöka bättra oss. Livet går i ett hela tiden och dygnet har helt enkelt för få timmar. Jag gick dessutom upp i tid på jobbet nu under hösten så då fick bloggen bli lite lidande. 
 
Hästarna mår bra. Pebales är under igångsättning, Sams mage bara växer, Edward har haft en svacka som vi äntligen är påväg ur och lilla Jacob har blivit så stor att han fått en egen medryttare. 
 
 
 
Jacob har utvecklats så mycket under hösten och är trygg och rolig att rida. Det händer så mycket med han varje pass nu. Eftersom tiden är vårt största problem så kände jag att jag behövde lite avlastning ett par dagar i veckan. Jag la upp en annons om att vi sökte medryttare och fick flera intresserade. Tre tjejer var och provred. Jag var så nervös men Jacob skötte sig exemplariskt. Första tjejen föll pladaskt och det var dessutom hon som red han bäst att de dessutom vill låna han på lektioner och åka iväg i träna är ett stort plus i kanten. Jag tror det här kommer bli så bra. / Ida 

Kommentera här: